Máte dotaz? Zavolejte nám Po-Pá 9:00 - 17:30 na +420 283 870 783
Česky Slovensky English Deutsch Danish

Všeobecné

Mohu u vás nakupovat i osobně?

Samozřejmě, máme kamennou prodejnu a sklady na adrese Jateční 31, Praha 7- Holešovice.

Zde si můžete v klidu vybrat a nakoupit materiály, které uvidíte. Vedeme maloobchodní i velkoobchodní prodej. Můžete u nás platit hotově nebo platební kartou. Pro VO zákazníky platí, že první tři platby jsou hotově na fakturu, posléze po dohodě na VO, domluvit splatnost.

POZNÁMKA: sortiment na e-shopu a obchodě se liší

Jaké jsou podmínky Velkoobchodního prodeje?

Pokud vlastníte IČO a máte zájem na e-shopu o velkoobchodní nákup s velkoobchodními cenami, je nutné se pro zobrazení a následné získání slev na e-shopu zaregistrovat. Registraci provedete v pravé horní části po kliknutí na ikonku „panáčka“ a textu Nejste přihlášen. Pro registraci pokračujte dále do Registrace nového účtu. Zde vyplníte veškeré potřebné údaje a pro nastavení VO cen především vaše IČO (vlastníte-li DIČ doplňte také). Prosím, věnujte pozornost správnému vyplnění všech údajů. Je možné údaje sice později pozměnit, ale zamezíte například případnému chybnému vystavení faktury, chybnému zaslání objednávky apod.

Po dokončení registrace budou přenastaveny maloobchodní ceny na velkoobchodní našimi pracovníky, po ověření vašich registračních údajů. V případě, že vaše registrace proběhne o víkendu, v pozdních večerních či brzkých ranních hodinách, bude přenastavení cen trvat o trošku déle, jelikož všechny VO registrace jsou upravovány ručně v pracovní době, proto vás prosíme o trpělivost, jakmile to bude možné, ceny přenastavíme. Potřebujete-li provést ihned po registraci objednávku a žádáte o VO ceny, vytvořte si objednávku ještě s maloobchodními cenami a připište si do poznámky v objednávce žádost o přepočítání cen. Co nejdříve vám ceny upravíme a zašleme případně nové platební údaje (v případě volby úhrady objednávky bankovním převodem).

Budete-li nakupovat pod svým přihlášením, VO cena se přenastaví vždy v nákupním košíku, a to při odběru od 5m (a více) u každé látky. Pokud bude v košíku menší množství, cena se nebude měnit a bude stále maloobchodní. VO cena je zpravidla o 20% nižší.

VELKOOBCHODNÍ CENY SE NEVZTAHUJÍ NA GALANTERII ANI STŘIHY. Sleva se dále již nevztahuje na látky po slevě, což jsou například látky v newsletteru za akční cenu 9,-, 19,-, 29,- 49,-, nebo na látky v jiných akcích př. sleva na patchwork, jehož cena je původně 159,- Kč a v akci za 59,-. U takové ceny již není možné očekávat obvykle slevu.

Výjimku tvoří tyl svatební a pevný, kdy je nutné pro získání VO ceny do košíku vložit u svatebního nejméně 25 m a u pevného nejméně 40 m. V takovém množství, jsou dodávány tyly od dodavatele a pokud nakupuje zákazník za VO ceny, je ideální odebrat celé balení, tedy 25 m, 50 m apod., anebo splnit minimálně již zmíněné množství od 25 m (což je jedno celé balení u svatebního), u pevného je to od těch 40 m.

Pro nákup na prodejně nebo ve velkoskladu, je nutné s sebou přinést při prvním nákupu kopii ŽL, my si vás zde pro další nákup zaevidujeme do databáze. Velkoobchodně můžete nakupovat jak na našem skladu, kde je odběr 5 metrů od role, tak i přímo na prodejně.

Nastavení cen:

pokud nakoupíte zboží přímo ve skladu, máte ceny již upravené a žádná další sleva se na ně nevztahuje. Přikoupit můžete také látky na prodejně a na tento nákup máte ihned slevu 7% a 20%, za předpokladu, že nákup na skladě překročil částku 1000,-Kč. Pokud nakupujete pouze na prodejně a nakoupíte nad 1000Kč, máte na materiály do 100Kč/m slevu 7% a na materiály nad 100 Kč/m slevu 20%. Speciální skupinou je stálá nabídka, která má VO ceny nastaveny a neplatí na ní sleva 7% a 20% a nezáleží, zda ji nakoupíte na prodejně, či ve skladu. O tom, co patří do stálé nabídky a jaké jsou ceny, vás bude informovat případně náš personál.

Jak vás mohu kontaktovat?

Kromě osobní návštěvy nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 283 870 783, odkud můžete být libovolně přepojeni na velkoobchod nebo prodejnu. Dále můžete využít mobilní čísla +420 721 443 662. Všechna tato čísla vás spojí s kanceláří, odkud váš problém bude rozebrán a řešen.

Dále nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu flex-tex@flex-tex.cz a pro e- shop pak eshop@flex-tex.cz .

Jaký je sortiment vaší společnosti?

Najdete u nás téměř vše. Z oděvních materiálů jsou to šatovky, halenkoviny, kostýmovky, teplákoviny, spoustu dekoračních materiálů a kalhotoviny. Stálou nabídku, kde je možnost doobjednávat zboží jako fleece, lakované materiály, tyly, úplety, organzy, satény, flitry a samety. Bohatou nabídku galanterie, jako stuhy, knoflíky, boa, labutěnky, peří, sametky, záclonové tkalouny, režné nitě, polyesterové nitě, různé nitě, šikmé proužky, záplaty, nášivky, aplikace, ozdobné korálky a krajky.

Zasíláte vzorky či katalog?

Náš sortiment je velice proměnlivý, co se týče barev i materiálů, tudíž je pro nás prakticky nemožné vést nějaký stálý katalog materiálů.

Vzorky

Vzorníky jako takové pro zákazníky nemáme k dispozici. Pokud byste si rádi z látek sestavili svůj vlastní vzorník, doporučujeme si vytvořit klasickou objednávku na eshopu, kde zvolíte u každé vybrané látky přednastavené množství 0,1m (nejmenší objednatelné množství 10 cm pro vzorek je zpravidla velmi dostačující). Obdržíte látku o délce 10cm, střiženou po celé své šíři (zpravidla +- 145cm).

Vzorník si lze sestavit například ze saténů, sametů, šifonů, tylů, fleeců, filců, univerzálních bavln, filců, krajek a kanafasů. Toto jsou materiály, které patří do naší stálé nabídky a je možné je v případě vyprodání doobjednat. Výjimkou jsou situace, kdy dodavatel konkrétní odstín může vyřadit z nabídky.

Nedoporučujeme objednávat vzorky u artiklů s označením IDE, FIF, RTT, DKB, NEW a MIU (kromě plavkovin). Tyto artikly nepatří do naší stálé nabídky a jejich doobjednání nebo doskladnění není téměř nikdy možné. Jedná se o nabídku omezenou, dostupnou pouze do vyprodání zásob.

Jelikož je příprava vzorků časově náročnější (vše je střiženo a měřeno ručně), zejména při velkém množství objednávek, prosíme vás předem o trpělivost při přípravě vaší objednávky. Doba vyhotovení záleží také na množství objednaných vzorků. Děkujeme za pochopení.

V případe potřeby si lze vzorky nechat ustřihnout také na prodejně při osobním nákupu.

 

TIP PRO VÁS! Vzorečky zdarma

Potřebujete si ušít například tylovou sukni růžového odstínu, ale e-shop nabízí odstínů hned několik a vy si nejste jisti výběrem správného odstínu? Máte možnost se na materiál podívat fyzicky u sebe doma. Stačí nám napsat na email flex-tex@flex-tex.cz a do 5ks vzorečků zasíláme ustřižené kousky vámi vybraných látek zdarma, obyčejným psaním. Do emailu nezapomeňte vypsat označení materiálů dle eshopu, např. MFH 001 (označení naleznete v názvu každé látky) a důležité je uvedení vaší správné adresy.

Nákup na e-shopu

  1. Jak si lze na vašem e-shopu objednat?

    Před samotným objednáním je důležité si vytvořit registraci. Posléze již stačí vybrat produkt, který vás oslovil a přidat ho do košíku. U některého zboží muže být omezení, nebo specifické množství, po kterém lze objednat, např. u vzorovaných látek, kde se vzor opakuje po 0,5 m. Lze si objednat i po 10 cm. (!!!) Při objednávkách s desetinným číslem vždy používejte znak pro tečku místo čárky.

  2. Vybrala jsem si látku za 9,-, chci si objednat např. 10 metrů, ale systém mě nechce pustit dál. Co mám dělat?

    U látek za 9,- , 19,- a 29,- je maximální odběr na zákazníka limitován. Jedná se o politiku našeho pana majitele. Jsou to látky, které nabízíme za symbolickou cenu v podstatě jako dárek, tudíž je na ně dáno omezení (3-10 m/zákazník), aby se dostalo na co nejvíce zákazníků. Výjimky nejsou možné, ale v případě zájmu nás můžete kontaktovat osobně, nebo po telefonu a vždy lze najít individuální řešení v podobně jiného materiálu a Flex-Tex ceny.

  3. Pokud si u vás objednám materiál, nastříháte mi jej?

    Střihovou službu neposkytujeme na prodejně, ani na eshopu. Občas se ale může stát, že pokud máme látku ve více rolích, může být látka zaslána ve dvou kusech. Je nutné počítat s tím, že množství látky na roli není nekonečné, a tak se občas stává, že obdržíte objednanou látku ve více kusech.

  4. Objednal/a jsem si u vás zboží, přišlo mi ovšem něco jiného. Jak mohu postupovat?

    Reklamace: Ze zákona máte na reklamaci 14 dní bez udání důvodu, pokud nejste se zbožím jakkoliv spokojeni, stačí nám ho zaslat zpět. V případě chyby z naší strany vám samozřejmě vyjdeme okamžitě vstříc. Poštovné hradíme my a reklamaci vyřídíme vždy dle dohody s vámi.

  5. Po odeslání objednávky jsem zjistil/a, že chci ještě něco navíc. Jak mohu postupovat?

    V případě, že odešlete objednávku a máte zájem o doplnění, nejlepší způsob je, vytvořit si objednávku další a do poznámky uvést žádost o spojení objednávek (nezapomeňte uvést čísla objednávek). V takovém případě lze objednávky sloučit za jedno poštovné. Pokud ovšem máte u nás objednávku již vyřízenou a čeká na vyzvednutí či zaplacení, pak již slučování není možné a v případě platby převodem uhradíte poštovné za každou objednávku.

  6. Vytvořila jsem si objednávku jako „osobní odběr“ za jak dlouho si budu moci přijít na prodejnu objednávku vyzvednout?

    Objednávky k osobnímu odběru jsou k vyzvednutí  na prodejně zpravidla do 4 pracovních dnů po objednání. O tom, že je objednávka již připravena, vám bude na váš email doručeno informační oznámení.

  7. Jaká je cena poštovného a balného, jak dlouho trvá doručení, zasíláte i na Slovensko?

    Poštovné 99,- při převodu na učet, 119,- při platbě na dobírku. Objednávky na dobírku expedujeme nejpozději druhý pracovní den po přijetí, objednávky placené převodem a platbou kartou expedujeme ihned po přijetí platby na účet. Česká pošta garantuje dodání do 24 hodin. .

    Na Slovensko posíláme, poštovné a balné je 275,- platba je vždy převodem na učet nebo platba kartou. Po obdržení platby ihned balík expedujeme. Na Slovensko NEZASÍLÁME na dobírku.

  8. Objednal/a jsem si zboží, po obdržení jsem ale zjistila, že barva neodpovídá odstínem barvě na eshopu.

    Jelikož má každý monitor svoje základní specifické nastavení, mohou se odstíny na vašem monitoru vždy lišit. V popisu látky je vždy zapsaná barva, pro přibližné nastínění odstínu můžete vždy zavolat nebo napsat email. Pokud byste i tak nebyl/a se zbožím po objednání spokojen/á, máte samozřejmě nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. V případě vámi požadované výměny na základě barevnosti je poštovné a balné hrazeno z vaší strany.

  9. Slevový systém

    Dne 27. 4. 2015 jsme po 180 dnech od spuštění nových webových stránek (29.10.2014) přešli na nový slevový systém.

    Sleva se počítá z objemu objednávek za posledních 360 dní.

    Souhrn nákupů nad 5.000,- Kč – 3% sleva

    Souhrn nákupů nad 10.000,- Kč – 5% sleva

    Souhrn nákupů nad 15.000,- Kč – 10% sleva

    Souhrn nákupů nad 40.000,- Kč – 15% sleva

    Nyní již není platná sleva za odběr newsletteru.

  10. Mam vytvořený učet, ale nefunguje mi přihlášení, ani po změně hesla.

    V takovém případě neváhejte a kontaktuje nás na emailu a my budeme váš problém obratem řešit. V případě komplikací jej zašleme našemu technikovi. Většinou je však problém v nesprávném zadání nového hesla, prosíme, postupujte při zadávání hesla pozorně.

  11. Vytvořil/a jsem a odeslal/a objednávku, ale potřebují jí stornovat.

    Pokud potřebujete objednávku stornovat, lze tak učinit do 24 hodin po přijetí objednávky, telefonicky nebo emailem.

  12. Na email mi přišel váš newsletter, ale při prohlednutí zboží má již vše stav 0.

    Zboží naskladňujeme vždy v tu chvíli, kdy newsletter zasíláme, bohužel však nejsme schopni zajistit, aby se dostalo na všechny zákazníky, i když máme na materiálu omezení na zákazníka.