Máte dotaz? Zavolejte nám Po-Pá 9:00 - 17:30 na +420 283 870 783
Česky Slovensky English Deutsch Danish

Všeobecné

  1. Mohu u Vás nakupovat i osobně?

    Samozřejmě, máme kamennou prodejnu a sklady na adrese Jateční 31, Praha 7- Holešovice.

    Kde si můžete v klidu vybrat a nakoupit materiály, které uvidíte. Vedeme Maloobchodní i Velkoobchodní prodej. Můžete u nás platit hotově nebo kreditní kartou. Pro VO zákazníky platí, že první tři platby jsou hotově na fakturu, posléze po dohodě na VO, domluvit splatnost.

    POZNÁMKA: sortiment na e-shopu a obchodě se muže lišit.

  2. Jaké jsou podmínky Velkoobchodního prodeje?

    Stačí si přinést živnostenský list, se kterým Vás zaregistrujeme do databáze. Nakupovat pak lze na Velkoobchodním skladě, kde je minimální odběr od 5 metrů od role látky, ceny jsou nastavovány individuálně podle množství a druhu materiálu. Dále lze nakupovat na ŽL i na prodejně, kde při nákupu nad 1.000,- dostanete 7% slevu při látkách do 100,- a 20% slevu při látkách nad 100,-. Je důležité upozornit na pokladně nákup na ŽL.

    VO nákupy platí pouze na metráž, nevztahují se na galanterii ani střihy.

  3. Jak Vás mohu kontaktovat?

    Kromě osobní návštěvy nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 283 870 783, odkud můžete být libovolně přepojeni na Velkoobchod nebo prodejnu. Dále můžete využít mobilní čísla +420 721 443 662. Všechna tato čísla Vás spojí s kanceláří, odkud Váš problém bude rozebrán a řešen.

    Dále nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu flex-tex@flex-tex.cz a pro e- shop pak eshop@flex-tex.cz .

  4. Jaký je sortiment vaší společnosti?

    Najdete u nás téměř vše. Z oděvních materiálů jsou to šatovky, halenkoviny, kostýmovky, teplákoviny, spoustu dekoračních materiálů a kalhotoviny. Stálou nabídku, kde je možnost doobjednávat zboží jako fleece, lakované materiály, tyly, úplety, organzy, satény, flitry a samety. Bohatou nabídku galanterie, jako stuhy, knoflíky, boa, labutěnky, peří, sametky, záclonové tkalouny, režné nitě, polyesterové nitě, různé nitě, šikmé proužky, záplaty, nášivky, aplikace, ozdobné korálky a krajky.

  5. Zasíláte katalog?

    Náš sortiment je velice proměnlivý, co se týče barev i materiálů, tudíž je pro nás prakticky nemožné vést nějaký stálý katalog materiálů.

Nákup na E- Shopu

  1. Jak si lze na Vašem e-shopu objednat?

    Před samotným objednáním je důležité si vytvořit registraci. Posléze již stačí vybrat produkt, který Vás oslovil a přidat ho do košíku. U některého zboží muže být omezení, nebo specifické množství, po kterém lze objednat, např. u vzorovaných látek, kde se vzor opakuje po 0,5 m. Lze si objednat i po 10 cm. Při objednávkách s desetinným číslem vždy používejte znak pro tečku místo čárky.

  2. Vybrala jsem si látku za 9,-, chci si objednat např. 10 metrů, ale nechce mě to pustit. Co mám dělat?

    Látky za 9,- , 19,- a 29,- je maximální odběr na zákazníka limitován. Jedná se o politiku našeho pana Majitele. Jsou to látky, které nabízíme za symbolickou cenu jako dárek, tudíž je na ně dáno omezení (3-10 m/zákazník) aby se dostalo na co nejvíce zákazníků. Výjimky nejsou možné, ale v případě zájmu nás můžete kontaktovat osobně, nebo po telefonu a vždy lze najít individuální řešení v podobně jiného materiálu a Flex-Tex ceny.

  3. Pokud si u Vás objednám materiál, nastříháte mi jej?

    Střihovou službu neposkytujeme na prodejně, ani na eshopu. Občas se ale muže stát, že pokud máme látku ve více rolích, muže být látka zaslána ve dvou kusech.

  4. Pokud se mi u Vás líbí nějaký materiál, zašlete mi vzorníky pro podrobné prozkoumání před objednáním?

    Ne. Vzorníky ani vzorečky nezasíláme. Vzhledem k množství objednávek a objednávaných metrů bychom si bohužel veškeré zboží dříve rozstříhali, než prodali. Máte-li však přesto zájem o vzorky, lze si na našem eshopu objednat od každé látky (vyjma látek za 9,- a 19,-) 10 cm, které Vám zašleme. Zde ale platíte poštovné a balné.

  5. Objednal/a jsem si u Vás zboží, přišlo mi ovšem něco jiného. Jak mohu postupovat?

    Reklamace: Ze zákona máte na reklamaci 14 dní bez udání důvodu, pokud nejste se zbožím jakkoliv spokojeni, stačí nám ho zaslat zpět. V případě chyby z naší strany Vám samozřejmě vyjdeme okamžitě vstříc. Poštovné hradíme my a reklamaci vyřídíme vždy dle dohody s Vámi.

  6. Po odeslání objednávky jsem zjistil/a, že chci ještě něco navíc. Jak mohu postupovat?

    V případě, že odešlete objednávku a máte zájem o doplnění, nejlepší způsob je, vytvořit si objednávku další a do poznámky uvést žádost o spojení objednávek (nezapomeňte uvést čísla objednávek). V takovém případě lze objednávky sloučit za jedno poštovné. Pokud ovšem máte u nás objednávku již vyřízenou a čeká na vyzvednutí či zaplacení, pak již slučování není možné a v případě platby převodem uhradíte poštovné za každou objednávku.

  7. Vytvořila jsem si objednávku jako „osobní odběr“ za jak dlouho si budu moci přijít na prodejnu objednávku vyzvednout?

    Objednávky k osobnímu odběru jsou k vyzvednutí vždy za 2 pracovní dny po objednání. Informační oznámení nezasíláme, základní informace najdete vždy v rekapitulaci objednávky.

  8. Jaká je cena poštovného a balného, jak dlouho trvá doručení, zasíláte i na Slovensko?

    Poštovné 99,- při převodu na učet, 119,- při platbě na dobírku. Objednávky na dobírku expedujeme nejpozději druhý pracovní den po přijetí, objednávky placené převodem a platbou kartou expedujeme ined po přijetí platby na účet. Česká pošta garantuje dodání do 24 hodin. .

    Na Slovensko posíláme, poštovné a balné je 275,- platba je vždy převodem na učet nebo platba kartou. Po obdržení platby ihned balík expedujeme. Na Slovensko NEZASÍLÁME na dobírku.

  9. Objednal/a jsem si zboží, po obdržení jsem ale zjistila, že barva neodpovídá odstínem barvě na eshopu.

    Jelikož má každý monitor svoje základní specifické nastavení, mohou se odstíny na Vašem monitoru vždy lišit. V popisu látky je vždy zapsaná barva, pro přibližné nastínění odstínu můžete vždy zavolat nebo napsat email. Pokud byste i tak nebyl/a se zbožím po objednání spokojen/á, máte samozřejmě nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. V případě Vámi požadované výměny na základě barevnosti je poštovné a balné hrazeno z Vaší strany.

  10. Slevový systém

    Dne 27. 4. 2015 jsme po 180 dnech od spuštění nových webových stránek (29.10.2014) přešli na nový slevový systém.

    Sleva se počítá z objemu objednávek za posledních 360 dní.

    Souhrn nákupů nad 5.000,- Kč – 3% sleva

    Souhrn nákupů nad 10.000,- Kč – 5% sleva

    Souhrn nákupů nad 15.000,- Kč – 10% sleva

    Souhrn nákupů nad 40.000,- Kč – 15% sleva

    Nyní již není platná sleva za odběr newsletteru.

  11. Mam vytvořený učet, ale nefunguje mi přihlášení, ani po změně hesla.

    V takovém případě neváhejte a kontaktuje nás na emailu a my budeme Váš problém obratem řešit. V případě komplikaci jej zašleme našemu technikovi.

  12. Vytvořil/a jsem a odeslal/a objednávku, ale potřebují jí stornovat.

    Pokud potřebujete objednávku stornovat, lze tak učinit do 24 hodin po přijetí objednávky, telefonicky nebo emailem.

  13. Na email mi přišel Váš newsletter, ale při prohlednutí zboží má již vše stav 0.

    Zboží naskladňujeme vždy v tu chvíli, kdy newsletter zasíláme, bohužel však nejsme schopni zajistit, aby se dostalo na všechny zákazníky i když máme na materiálu omezení na zákazníka.